1kediannesi Serapjjj Benimde bugün detaylı ultrason günüm, heyecandan uyuyamadım. hayırlı, güzel sonuçlar alalım inşallah 🙏🏻
Momlia Serapjjj merhaba gittiniz mi acaba? Nasıl gidilmeli aç mı tok mu? Nelere dikkat edilmeli bende pazartesi günü gideceğim
hanifeq Serapjjj aynı gündeyiz bende 19+6 dayım 😂 hangi Dr ye gidiceksiniz ben Aytül hanıma gidicem 12 haftada ona gitmiştim bilgisi iyi
Serapjjj Momlia evet canım çok güzel geçti hersey normal çıktı çok şükür, tok gidersen daha iyi olur hareketli olur🤩
Momlia Serapjjj çok şükür sizin adınıza çok sevindim tok gideceğim teşekkür ederim sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişinizi 🥰💐
Sevgiyedahilll Ben gittim tam göremedik yüzünü doktorun yanına girmeden önce tatlı vs yiyin hareketlensin bizim oğlan göstermedi yüzünü sağolsun çatlıyorum meraktan yandan gördük
AYYdemir Sevgiyedahilll ben doktorun yanina girmeden cikolata yedim yuzunu kapatti bas asagi döndu bi turlu poz vermedi paşa bende diyordum cikolatadan oldu diye doktor bile cok hareketli bi bebek.size kolay gelsin dedi