Hpr ilk 6 ay bunu yaşaman çok normal. İlk dogumumda bende o sekildeydim. Hatta sezaryen doğum olduysa ilk 2 sene kesi yerin uyuşuk bile kalacak. Kolay değil içimizden canlı birey çıkıyor. Allah kolaylık versin Allah şifa versin sabredin yavaş yavaş geçecek hersey