Zynp_ ben de detaylıda öğrendim 1 tur dolanmış. doktorum şimdi bunu unut önemli dğeil şu anda dedi. 36 37. haftalarda önemli. kaç tur dolanmış o zaman dikkat edilmesi gerek dedi. normal doğuma engel değil, doktorunuz bakar gelmiyorsa çocuk zaten anlar sezeryana alır dedi. ben de bi endişelendim. ama olabiliyormuş çok sıkıntılı durum değil anladığım kadarıyla.