Ayse4003 Haftadayım fakat 3 hafta ileride gidiyorum. Benimle benzer durumu yaşayanlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
Gozdecaner Ayse4003 en başından beri önde gidiyir 38+4 üm geçen hafta bebeğim 40 hafta idi boyunu olcemedi cihaz hatta hala önden gidiyoruz 4310gr hala dogurmadim hoş zaten planlı sezeryan ama salı günü olacak şeker probleminiz yoksa bir sıkıntı olmaz
Derara Ayse4003 şeker olma ihtimali var. Bakıldı mı? Benim şekerden dolayı dört hafta ileri. 37 haftada alacaklar.
Ayse4003 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Peki diyet vs önerdi mi doktorunuz. Dikkat etmeniz gereken bir şey oldu mu?
Derara Ayse4003 diyet denedik gen yüksekti. İnsülin kullanıyorum şuan. Hepimiz sağlıkla alalım inşallah. Şeker yoksa genetik olabilir demişti ilk başta bana doktor🙏