bbaby44 Kızlar bu sene tayinimiz geldi ama bebişimiz taşınma döneminde 4 aylık oluyor sizce zor olur mu küçük bebekle taşınmak ? Bir tarafım bebek küçük olucak diye gitme bu sene diyor.. bir taraftan eşim gitmek istiyor..
Adenala bbaby44 Bebeğim Nisan sonu mayıs başı gibi doğacak haziran da taşınma görünüyor önceden kullanmadığım eşyaları bir kenara kaldırıp yapmayı düşünüyorum ben de
Hamisbayan bbaby44 ayaklanınca daha zor olur bence seneye yardım edecek birileri varsa etrafınızda şuan bence daha iyi
NesliErva bbaby44 bizde tayinciyiz bu yıl Mart sonu doğum görünüyor bir tanede 3 yaşında kızım var ,2 çocukla buyuk ihtimal tek başıma toparlanıp taşınacam mecburen Allah yardım eder bir şekilde
bbaby44 Hamisbayan evet oda var bilemiyorum hem ilk çocuk hem ilk taşınma durumu..birde gideceğin yerin net olmaması da kötü şansa neresi düşerse…
bbaby44 Cceylann01 aaa çok zor olmuştur sizin için… Hakkimizda hayirlisi olsun inşallah bilemiyorum ne olcak
zu98yb bbaby44 bbaby44 valla canım ben de bu sene gitmeyelim dedim. bebeğim 1 yaşında zorlanacagimi düşünüyorum 1 yaşına gelene kadar bile cok zorladı beni. önümüzdeki sene gidicem gibi duruyor
bbaby44 zu98yb ya işte acaba ayaklaninca mi zor olur yoksa ayaklanmadan mi bilmyorm birde ilk taşınma olucak çok tecrübesizlik var
Cceylann01 bbaby44 amin canım evet cok zor olmuştu benim ve bebegim icin ama mecbur olunca Allah bir sekilde yardim ediyor cok şükür