Happy47 Anneler 34 haftalık hamileyim arada acı aşeriyprum bir zararı var mı bebeğe ? Tabi çok yemiyorum bir kaç tane adı biber ?
Kafi Happy47 olaydan çok alakasız biliyorum ama cinsiyetini nedir bende aşırı derecede aci aseriyorum her yemekte aci biber yiyorum canım çok istiyor
ZeyHus33 Happy47 ayy bende her yemekte mutlaka acı biber olacak Aseriyorm resmen olmazsa olmazı Sonradan miğde yanıyor ama napim 🤣
Mutlumomm Bebeğe bir zararı olmaz ama sizin mideniz yanar çünkü bende acı çok yiyorum fazlaya kaçtığım zamn midem yanıyor 😂🤭
asell13 Happy47 bebeğe bi zararı yok canım bende bazen dayanamayıp yiyorum resmen ejderhaya dönüyorum 😂😂
Efnan3443 Bende yiyorum ama sonra karın ağrısı oluyor kendimi tuvalete buluyorum 😄☺️ sonra bebeğime zarar geldimi diye düşünmeye başlıyorum 🤔
Adenala Happy47 Sindirim sorunu ve zorlamadan dolayı basur problemi oluyor kuzum 😇 hamileyken de basur çok kötü yaşayan bilir 🥲