Zeynaskkk gecms olsn doktorunuza danisin bi isterseniz belki bi cozumu vardir 🤔 ilk hamileligim de 28nci haftamda vurulmustum dıs gebelik gecirdim laparskopi ameliyati oldm yine vuruldm simdi 3nci hamileligmi yasiyorm 38+4 pazartesi sezeryan gunum yine 28nci haftamda kan uyusmazligi ignesi vuruldm 😮💨🤭 hattaa dogumdan sonra bebegin kan grubuna gore yine vurulup vurulmama durumu var diye biliyorum ilk hamileligim kizim b negatfti vurulmamstim benm kan grubum 0 negatf bebegim pozitf olsaydi sanirim yine vuruyorlar