Bebismgeliyorr Kızlar 29.haftamdayim karnım bazen sertlesiyor birden kasiliyor çok tedirgin oldum yarın doktora gidecem bise çıkacak diye çok korkuyorum sizce normal mi
Ayseumut Bebismgeliyorr o haftalarda kasılma olması normal bndede oluyordu magnezyum baslıyorlar genelde bnde suan 34 um magnezyumu bıraktırdı doktor o kasılmalar olması gerekki bebek kanala ınsın dedı magnezyum baya fayda etmıstı bnde
esmaerdemir Bebismgeliyorr aynı haftadayız hiç Bi şey olmaz canım evham yapma benimde bazen öyle oluyor doktora söyledim hiç problem değil dedi eğer sancı falan varsa git sancın yoksa gitmene gerek yok bazen yediklerimiz yüzünden de sertleşebiliyor gaz falan olduysa
Ayseumut Bebismgeliyorr erken dogum riskınız yoksa korkmayın bnde o haftalarda hep erkenmı dogurucam acaba korkusu yaşıyordum suan 34 oldum bakalım
Bebismgeliyorr Ayseumut öyle Bi riskim yok ama işte insan korkuyorum 35ten sonra rahat edecem heralde
Bebismgeliyorr esmaerdemir sancim yok cok şükür birden sertleşme canim bebegin Bi yerde toplanması oluyor mu sende de böyle
esmaerdemir Bebismgeliyorr tabiki oluyor hatta sivriliyor karnım bazen yamuk duruyor hepsini doktora söyledim çok normal dedi