Merhaba ben annemden akrabalarımdan uzakta olduğum için gün içinde çok kez telefonla konuşabiliyorum. Hatta bu aralar yakınım boşanma sürecinde olduğundan, abimin evlilik telaşı vs olduğundan dakikalarca telde konuşuyorum azaltma kararı aldım. Peki sizler dikkat ediyor mısunuz? Acaba bebek bu radyasyondan ne derece etkilenir