izobellaaa-_- Elifinannesi5454 inşallah canım isim düşündün mü kızzz ismi çok zor ya erkeğin ki belli dedesinin adı doğmadan 😂😂
Elifinannesi5454 izobellaaa-_- ilk kızmda eşim elif olacak dıe bnde karsmamstm bndada bn nisayı ıstıodum nasipse nisa koyacam cnm ☺️
izobellaaa-_- Elifinannesi5454 benim de ikinci 17 aylık bir çocuğum daha var napacaksam 2 si çok zor olcak 🥲
Elifinannesi5454 izobellaaa-_- herkesn dedgı klasık laf 2sı bir büyür gderker☺️Olsn cnm bn gurbetteym ne eşimn ailesı nede benm aılem yanmda bı seklde oluo uzulme Allah hastalk faln vermesn gerısı hallolur☺️