Nurdan6519 SonsuzMaviiii banada bi kız bir erkek dedikleri için cinsiyetini net öğrenemedik. Artık doğumda ne çıkarsa 😁 kız olursa Elif Lina erkek olursa Çağatay olacak inşallah 🙏
Ebrucar İki isim sizin tercihiniz ama tek başına Aysima çok güzel bir isim bence. Ben de Aysima ve Umay arasında kaldım 🤷🏻♀️ ama Eslem çok duyulmaya başladı son zamanlarda yine de güzel isimler adıyla yaşasın inşallah ❤️🙏🏻
SonsuzMaviiii Ebrucar çok teşekkür ederim.🤲🏻💜 Aslında eşim anlamı güzel olsun, Kur’anda da geçsin istiyordu o yüzden ikinci ismi bari Kur’an da geçsin dedik ama henüz tam karar vermiş değilim bende 🥲 Evet Umay da çok güzel bir isim bence.
Ebrucar elmaelmaelma biz daha cinsiyet öğrenemedik ama bakalım hayırlısı inşallah olursa adı belli en azından 🥰 rabbim size de gönlünüze göre versin inşallah kızınız da olur ve adı Umay olur ❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ebrucar SonsuzMaviiii Kuran’da geçiyor olması önemli değilmiş biz de aynı konuda kararsız kalmıştık ama anlamı güzel olsun yeter. Kezban da Kuran’da geçiyor ama yalancı demek. Nisa da geçiyor ama kadın demek. Bu gibi durumlar da var. Yine de siz bilirsiniz ama iki isim kullanmak zor geliyor ve karmaşa yaratıyor çocuklar için. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🥰❤️