Dün gittiğim de sadece keseyi gördük doktor her şey yolunda kese de sağlıklı ama bebek göremiyorum makinemiz de iyi değil ondan da olabilir vs bir şeyler dedi kan tahlilleri istedi ama betaya bakmamış 6 haftalık hamileyim artış için bakması gerekmez miydi sonuçta bebeği göremedi diye sorup duruyorum kendi kendime 🥹 Cumartesi günü eski doktoruma gideceğim galiba onunla devam edeceğim sürece ama bana günler geçmiyor içim içimi kemiriyor bebiş oluşuyor mu oluşmuyor mu diye 🙊 Sizde durumlar ne bebişleri görebildiniz mi 🌸 Belirti yaşamaya başladım belirtilerim de var bir tık umutluyum (gerçi bebek oluşmasa da belirtiler devam edebiliyormuş Allah korusun ) bir de haftam erken görünmeyebilir diyerek de kendimi avutuyorum ama bilmiyorum ilk gebeliğim de 6 haftalık iken kalp atışını da duymuştum ondan galiba tedirgin oluşum 🙇🏽♀️