Bernadereci
Canım çok geçmiş olsun
Bende de kesenin patlama ihtimali vardı ama ben 18. Haftamda olduğum için dikiş attırmasam ve o haftalarda bebeğim doğsa yaşayamazdı
Şükür ki siizn bebeğiniz daha büyük bence doktorunuz da sürekli olarak yatışınızı tavsiye edecektir. Kese büyüdükçe dikişli de dikişsiz de olsa yapacağı baskıdan dolayı istirahat kesin gerekiyor