Vajinal doğum istediğim için doktorum bi önceki kontrolde söylemişti bi dahakine çatı muayenesi yapacağını. Daha önce burda çok okumuştum korkmadan kasmayın kendinizi diye gerçekten gidene kadar da hiç ayy nolcak falan diye düşünmedim 5 10 sn sürecek en fazla dedim ve o an kendimi hiç sıkmadım içimden şuan acımıyo zaten 5 saniye geçti 10 oldu falan diye kendi kendime düşündüm zaten gerçekten de max 10 saniye sürdü bitti. Bastırırken hafif bir baskı acısı oldu ama gerçekten hiç korkulacak bir şey değil, tabi ki herkesin acı eşiği farklıdır vs ama benimki böyle geçti 🙏🏻