Transfer sonrası iğne yerlerim hep şişiyor kolonyayla pamukla silsek sorun olur mu acaba alkol içinde bulunduğu için biraz tedirgin oldum 🙂Bı de bugün 1.gunum hep sırt üstü mü uzanmak gerekir sırtım ağrıyor artık bı de ayaklarım yüksek mi olması lazım 😑