Neva_aydn Adenala yok canım pembe değil önce pembeydi sonra koyulasti ama sıvı birsekilde akıntıyla geldi nete yazıyorum yerleşme kanaması diyor hep
Adenala Neva_aydn Başta pembe oluyor 😇 sonrasını pek bilmiyorum ama yerleşmede kasık ağrınız da varmıydı
Adenala Gndem Adet kanaması olsaydı devamı gelirdi diye düşünüyorum yerleşme zaten peçeteye gelecek şekilde hafif bir kanamadır