Reyhan_19 Merhabalar persiyel mol geçiren var mı bu süreç nasıl biraz anlatır mısınız 1 ay oldu beta sıfırlandı regl görüyorum bebek hasreti ile yanıyorum içim çok kötü ne yapacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Glsh2025 Reyhan_19 merhaba bende parsiyel mol gebelik geçirdim 1 yıl oldu 6 ay korunun dedi ben rahat edemediğim icin 8 ay korundum daha sonrasında bir test veya yapilmasi gereken bisey onerdimi doktorunuz nasil bir yol izlediniz
Reyhan_19 Denizyildizi15_ benim bebek vardı 6 ay dediler ama bir başka doktor da 4 ay korunduktan sonra deneyebilirsin dedi ama korkularım var
Reyhan_19 Glsh2025 bebek düşündüğüm zaman kadın doğum doktoruma gittim kontrol için durumumu anlattım folik asite başlattılar hamilelik için
Reyhan_19 Glsh2025 şuan 5 aylık sağlıklı bir gebeliğim var elhamdülillah inşallah en kısa sürede size de nasip olsun ❤️
aycicek_ Glsh2025 benimde parsiyel moldü ama bunun için alınabilecek bir önlem malesef yok dedi doktorum. Folik asit bende kullanıyorum bunu zaten ilk hamileliğimden öncede tavsiye etmişti
aycicek_ Reyhan_19 maşallah bende kürtaj olalı 4 ayı geçti korunmadık hiç tutmayacağını az çok tahmin ediyorduk ilki içinde uğraşmıştık çünkü bitkisel falsn. Hala bi hamilelik yok darısı başımıza inşaallah ❤️Sizde sağlıkla kucağınıza alın
Glsh2025 Bende folik asit kullanıyorum aslinda 2 aydir bu ay testim pozitif çıktı ama kimyasal gebeliğe dönüşecek sanirim. Benim merak ettigim acaba baska birsey uygulandimi size sanırım sadece folik asit degilmi
Glsh2025 aycicek_ parsiyel mol gecirene kadar bilgim yoktu simdide kimyasal gebeliğin ne olduğunu öğrendim rabbim bizlere sağlıklı gebeliği tattırır inşallah olumlu olarak düşünürsek gebe kalabiliyoruz en azindan 🤲🏻
aycicek_ Glsh2025 elhamdulillah benide mutlu edem yönğ bu. İnşaallah hayırlı zamanda kucağımıza bebeklerimizi alırız ❤️ Birbirimizs dua edelim inşaallah