Ulviyedlnn Kubra-c 38 de bende çatı muayenesi oldum çok ağrı yanma yaşadım 2 kere kürtaj oldum böyle acı duymadım ebe bebeğin başı kanalda değil dedi onu anlamak için uzun sürdü dedi niye bukadar acıdı anlamadim
M-Urass_Mom Forumda başka çatı muayeneleri başlıklarında okuduğuma göre çatı muayenesinin doğum zamanı yapılması en doğru olanıymış. Çatınıza istedikleri kadar dar desinler, sonrasında genişleyebiliyor .