Asii5656 Merhaba arkdaslar 38+6 pelvik bölgem çok ağrıyor kasıklarım ve bebiş resmen aşağıda hareketler yapıyor ve kendinj çok kasıyor acaba doğum mu geçen hafta sanki akıntı gibi biseyler geldi ama durdu