asya- Kızlar selam hepinize ateş ölçer almak istiyorum braun ve omron markası arasında kaldım başka tavsiyeniz varsa önerilerinizi bekliyorum farklı marka olabilir son olarak sizce kulaktan ölçer mi yoksa alın mı
denizalismom asya- yenidoğan için koltuk altından ölçülen tavsiye ediliyormuş araştırdım bayağı . E bebek ten we baby aldım
gizem-cbn asya- elimde Wk diye bi markanın var uzaktan ölçen bide koltuk altına alınan alayım diyorum da belediyeler veriyor sanırım çantayla beraber onu
buseyusuf27 asya- ikiside degıl bnde kanıp alından aldım kızım 39 ateslı bnm ölcümde 37 cıkıyordu koltuk altı ölctum 39 mus dırek suya soktum bez koydum vs dusurdum bı sekılde doktora gttm soyledm en garantı ölçüm cihazı koltuk altı dedi bnde hep onu kullndm sonra
buseyusuf27 asya- wee baby olması lazm ama e bebekten almstm en uygunu 🤭 bn kayınvalıdem corona oluncada ondan kullnmstm sonra ona verdm yenısını aldm
betulc1 Merhaba sevgili anneler, ateş hakkındaki basit ve kısa olan ebeveyn anketimizi doldurup çalışmamıza destek olursanız çok mutlu oluruz♥️🥲 https://forms.gle/BJVKtNvirHw8515Z8