Jsjkskklsls Arkadaslar dogumumu orda yapmak istiyorum ama mhrs den randevu bulamıyorum 32 haftalıgım nasıl olacak ılk defa gıdıcem. Randevusuz alınıyor mu? Bılgısı olan lutfen paylaşabilir mi? Bebegın kalbinde delık var baska dr orfa yapmamı onerdi
yeniannna34 Jsjkskklsls merhaba girdiğinizde görürsünüz yazdığımı benim 29 şubata randevum var almak isterseniz iptal ederim tam o an girip alabılırsiniz
Any123 Merhaba , her gün sabah 10 da bütün randevu sistemi açılıyor tam 10 da uygulanmadan alabilirsiniz 183 u de 3 dakika önceden arayın bulursunuz
Any123 Jsjkskklsls yok ben oğlumu orada doğurdum randevular da çok bekliyorsunuz Doktorlar çok ilgisiz bilginiz olsun oğlumda 36 hafta aldılar 20 gün yoğun bakımda kaldı hastane de yer yok diye başka hastaneye gönderdiler şuan hamileyim oraya gitmiyorum yinede siz gidin bakın hastane temiz ama odalar falan güzel
Jsjkskklsls Any123 36 haftada almalarının sebebı neydı. Suan hangı dr gıdıyosunuz. Baska devlet hastanesi oaraya yönlendirdi
Any123 Jsjkskklsls ilk doğumum sezeryandi 2 ci de nst de sancı çıkınca aldılar daha oğlumun ciğerleri Gelismemis yinede aldılar yani durdura bilirlerdi ama yapmadılar direk aldılar ben şuan özele gidiyorum mecbur orada çok bekliyorsunuz benim şuan öyle bir lüksüm yok bakacak kimsem yok çünkü