Deletedmon_98 Kızlar Selam , bugün doktora gittim ve daha yumurtlamamışsın ama yakın dedi yumurtlayacaksın dedi test sonucum da asırı koyu yumurtlamış olarak gösteriyor bunun daha koyusu olur mu sizce hangi günleri değerlendircem ozaman şaşırdım
Deletedmon_98 YesimAykut bencede yumurtluyorum ama daha yumurtlamamıssın dedi doktor 😂 o yüzden karar veremedim dün değerlendirdim
Deletedmon_98 Neva_aydn öylemi dersin ama çalıştığım için tekrar yumurta takibi için doktora gidemicem:/ tahmini nekadar sürede yumurtlarım acaba
Goncatosko Deletedmon_98 silikleşmeye başlayınca yumurtlama gerçekleşmiş diyorlar gün aşırı değerlendir bence
Neva_aydn Deletedmon_98 bir gün dolu bir gün boş bırak öyle yap daha iyi zaten sperm tüplerde üç gün canlı kalıyor
Lovely77 Deletedmon_98 regl düzenin nasıl mesela 28 günde bir mi oluyorsun ? Ben hiç test yapmadim ama regl takviminden takip edebilirsin eğer düzenli ve 28 günde bir se zaten sana yumurtlama günlerini belirtiyor o günleri degerlendirebilirsin
Deletedmon_98 Goncatosko ozaman silikleşmeyş bekleyicem ben silik olunca çatlama olur diye biliyorrdum bugün doktor deyince şok oldum
Deletedmon_98 Neva_aydn sperm sorunumuz var maalesef :( iki gün boş bırakıp değerlendirme yapıcam gibi duruyor