Bende 37 ile öğrenmiştim bebeğim geç döllenme. 2 haftalık gibidir tahminim. Kese görünmeyebilir telaşlanma bence benim tüpün basındaydı kese ve doktor ilk kist demişti 2 hafta gün asırı ultrasona girdim. Şu an 36+3 deyiz. İlk hafta ogrenmek biraz yoruyor anneyi keske bekleseydn test için bende 2 gün gecikince yapmıstım