37+1 im karnım çok sert belim çok ağrıyor. Hareketlerim çok sınırlı. Günde 30-40 dk yürüyüş yapıyorum. Özellikle yürüyüş sonrası yerimden kalkamayacak kadar kötü hissediyorum normal mi? Bel ağrısı, karın sertliği, yürümede zorluk. Nst yaptırdım kasılmam çok az çıktı. Ne yapabilirim bu ağrılar için…