Zeze12 ayyy kekin şekline niye takıldın ki, tadı iyiyse verseydin keşke. herkesin başına gelir, onlar da anlardı yani kalıptan kaynaklı olduğunu.
Bisküvili pasta yapabilirsin. Kedidili ile tiramisu da olabilir.
İlla tatlı olmasına gerek yoksa tepside düz yufka böreği yapabilirsin çabucak. Tava böreği de olabilir. 6 dilim çıkar bi tavadan. Kısır da olabilir, her zaman yenir.