Hediyesevda benim iki kızım da tutmuştu ramzi terorisi ama 3. Bebeğimde tutmadı sadece kızlarımın ikisinde de kese şekli daha elips gibi bu bebeğimde yuvarlak hatta büyük kızımın 9 haftalık usg görüntüsü direk fasülye kese. Ben bu ramzi teorisine göre 3. De kız olacak dediğimde teyzem bana niye erkek bebek sola yerleşemez diye bir kural mı var spermler ben erkeğim sağa yerleşmem lazım mı diyor diye çok dalga geçmişti 😅