gulcin46_ kızlar gebeliğin başından beri şekerim var diyetle düşüyor o yüzden hapa gerek duymadı doktorum . activia proboyotik yoğurt yiyebilirmiyim bir sakıncası varmıdır? sade olandan
inarches gulcin46_ Yoğurt gebelikte şekerin dengede kalıp yavaş yükselmesine sebep olduğu için şekeri olan gebelere genelde sürekli tüketmesi gerektiği söyleniyor.Probiyotikli yoğurt ekstra iyi olur bence ama siz meyveli oldukları için soruyorsunuz sanırım yiyip sonra şekerinizi ölçebilirsiniz sizin vücudunuzda nasıl bir etki yaptığını görmek için
Hcrkrklu Günlük beslenmeniz nasıl. Sabah, öğle, akşam, ara öğünlerde neler tüketiyorsunuz. Ve açlık tokluk şekeriniz kaç çıkıyor acaba.
gulcin46_ Hcrkrklu şeker yapan herşeyden uzak duruyorum işte diyetle düşüyor şekerim açlık falan 80-90 tokluk 130-120 dikkat ettiğim sürece yükselmiyo