Merhaba kızlar, bugünki muayene sonucumda doktor rahimde şekil bozukluğu var dedi normalde rahim T şeklindeyken benimki biraz daha içeri doğruymuş Y harfi gibi o yüzden Rahim filmi çekilmemi istedi.. Anestesizili mi anestisiz mi yaptırmalıyım çok ağrılı mı oluyor? Ve şekil bozukluğunun tedavisi nasıl ileri süreçte bilgisi olan yazarsa çok sevinirim