Kızlar 25+3gunluk oldu ve artık çok uykum geliyor sürekli uyumak isteği uyuyunca uyanamıyorum ve ağırlaşmaya başladım bi iş yapasim gelmiyor enerjim hic yok 😣çok acıkıyorum gece kalkıp yemek yiyorum daha simdikten boyleysem diyorum 15 hafta nasıl geçecek bilmiyorum 😕sizde durumlar nasil