Kızlar 2020 eylül sonu doğum yaptım oğlum doğunca bu kremi aldım çok faydasını gördüm hala da duruyor bu krem ancak açıldıktan sonra 12 ay ibaresi var yani tarih falan da yazmıyor bugün açıp baktım kıvamında kokusunda bi değişiklik yok yani eleştirmenizi istemem ama nisanda doğum yapıcam bunu kullansam olur mu veya aranızda bu şekilde kullanıp sorun yaşayan var mı ? Ben aldığımda 80₺ idi güncel fiyatı 337 tl yani baya pahalı şu an uzun süre kullanmayacağım bi kreme bu kadar para vermek istemiyorum açıkçası.Faydasını da çok gördüm ilkinde benden sonra 2-3 kişiye de verdim hala bitmedi.