Sevginur61 Kimler oruç tutacak ve kaç haftalıksınız 😇 Ben uynır uyanmaz çok aç uyanıyorum tutmayı deneyeceğim ama
Ceylan-dfne Sevginur61 bende 30+5 im sürekli kusuyorum ilk hamileliğimde öyleydi denemek istiyorum ama zor galiba Rabbim affetsin
Nesli46 Sevginur61 maalesef tutamıcam 25+4 üz geçen hafta muayenede karın çevresinin geriden geldiğini gördü doktor sigara kullanıyormusun dedi evet dedim ondan o zaman dedi ve 6 gündür sigara içmiyorum çok şükür bıraktım şimdi bebeğimin kilosuna dikkat etmem gerekiyor tutacak olan hamişlerin orucunu kabul etsin Allah’ım😇❤️
Bal34 Sevginur61 Ramazan ayının başında 35 haftalık olucam inşallah.tutmayı çok isterim ama gebelik şekeri çıktığı için tutamam büyük ihtimalle diğer gebeliğimdede çıkmıştı doktorum tutamazsın demişti.daha sormadım ama tutamam acıkınca kötü oluyorum. Allah tutunların orucunu kabul etsin inşallah.
Anonimoo 25+6 yız ama bilmiyorum ya doktoruma da sormadım kararsızım ilaçlar var bi yandan hadi onları bi şekilde ayarlarım ama oruç açtıktan sonra fazla su içemiyorum nasıl olur nasıl yaparım bebeğimi etkilermi bilmediğim için çok kararsızım 😀
Buseirgit Sevginur61 doktorumla bir konuşacağım eşim tutma dayanamazsın diyor iki tane kızım var 15+0 haftalık gebeyim akşama kadar zaten çok zorlanıyorum ama tutmayı çok istiyorum ilk gün tutmayıp ikinci gün deneyeceğim
_handan91_ Sevginur61 Bende deneyecegim ama acliga dayanamiyorum, tansiyon problemim var o yüzden korkuyorum. Ama niyetlenmeden 1 gün denemek istiyorum 😵💫 24+3 Haftadayim
esss_92 Sevginur61 19 haftalık hamileymiş şu an her hafta pazartesi perşembe tutuyorum bir sıkıntı yok Ramazan’da da tutacağım inşallah bir önceki gebeliğimde de tutmuştum bir sorun olmamıştı İnşallah bu seferde olmaz
Ebruucar Sevginur61 aynen ben daha bir sene önce mide küçültme ameliyatı oldum zaten o yüzden sık sık yemem lazım bebek kadar yediğim için hemen acıkıyorum. Şimdi hamilelik bide bebiş büyüdükçe yeme ihtiyacım çoğalıyo sanki ama ben gene bir gün tutup bir gün tutmamayı denicem. Baktım yapamıyorum tutamam daha sonra tutar borcumu öderim inşallah.
esss_92 Sevginur61 dene canım tabi herkes kendi bünyesine vücuduna bakıp karar vermeli Rabbim izin veriyor sonuçta.. Sen de ilk gün bir dene
mmozaa Sevginur61 ben o dönem 7 ayı geçmiş olacağım muhtemelen. geçen kandil de tutayım dedim susuzluktan kavruldum resmen oturarak namaz anca kıldım, bitap düştüm. tutamayacağım sanırım😢😢