Kızlar ben ilk gebeliğini öğrendiğimde doktoruma sigara kullanıyorum dedim. 1 hafta sonra bıraktım ve bir daha içmedim. 12 haftalıkken 2’li test verdim sonucu bekliyorum fakat sigarayı bıraktığım bilgisini vermedim tekrardan. Sonucu etkiler mi bu? Bazı kişilerin sonuç kağıdını gördüm sigara içip içmedikleri yazıyor. Aklıma gelmemişti hiç.. pişman oldum 🥺