Dilanilhn Kızlar 35 haftaya girdik ama 4 haftadır kaburga ağrım var ne yaparsam yapayım geçmiyor sağ kaburga agrisi yaşıyorum gece ağrısına uyaniyorum sizde de böylemi norml mi neler yaptınız geçmesi için maf oldum 😢
Suzan-5656 Dilanilhn ben 34 haftaya girdim benim de sol kalçam çok kötü sanki kırılmış öyle yürüyemiyorum Ama kime sorsam bunlar normal illaki bi yere ağrı vuruyor diyorlar
Asgdgdhbx Dilanilhn 36+4 haftalığım aynı durum bendede var yarın kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek
Emaynn Kaburga agrısı bende de oldu 24 haftadan itibaren hep batıyordu yumruk yemis gibi acıyodu. Simdi 40 haftadayım 34 haftadan itibaren yoktu sanırım geciyo yani. İc karnmız genis heralde