Kızlar detayliya girdim hersey normal görünüyor bebegin durumunu begendim ama kalpte parlaklik görünüyor tek başına bisey ifade etmez zamanla da geçebilir dedi doktor fetal dna istersen yaptir dedi ama gerek görmediğini söyledi. Tabi ben helak oldum bugün fetal dna için kan verdim, var mi benim gibi aynı sorunu yaşayan nasil bi yol izlediniz fetal dna da bisey çıktı mı çok ihtiyacım var iyi şeyler duymaya.