Luteb3 Selam hanımlar 38+2 deyim normalde gün içinde çok sık hareketlerini hissettiğim bebeğim bugün az hareket etti bu haftalarda normal mi sizler ne durumdasınız?
Bulutsevdasi Luteb3 son haftalarda hareketler belirgin ama genelde azdır. Sebebi bebeğin yeri dar olması. 4 saatte hareket etmesi gerekir. Takip etmekte fayda var
tazeanne123_ Bulutsevdasi bende 34 haftalığım normalde çok hareketli öğleden sonra uyudum uyandım 4 saattir hareket etmiyo sadece içimde seyirme gibi hissediyorum doktora gitsemmi sizce
Luteb3 Bulutsevdasi doktorum da 2 saatten fazla etmiyorsa dikkat et gel dedi bende emin olamadım sizlere de sormak istedim teşekkür ederim
Minaeyll tazeanne123_ bende 34 haftayim her zaman kıpır kıpır olan oğlum şu 2 3 gündür sakinlesti resmen. Hareketlerini takip ediyorum düzenli sıkıntı yok ama eskisi gibi değil bu haftalar da normaldir belki yerleri daraldigi için. Yarın kontrolumuz var inşallah hersey yolundadir
Laylaaa Tatlı bişiler ya da sade kahve içip sola yatmayı deneyin yine hareket olmaz ise mutlaka doktora gidin