SevgibiR Bugün Dr gittim 1450 Gr bebiş dedi şeker yüklemesi yapmadığım için açlık tokluk şekerini ölçtür sağlık ocağında dedi parmakla mı ne kan alcaklarmis birde bebeğim dönmüş baş aşağı erkenden 😂 kımıl kımıl durmuyor ki yerinde