Kubragnssvr63 ben doktoruma hamileliğin ortalarında sormuştum yedigimin bebek kilosuyla alakası var mı diye yok demişti genetiğe bakıyor biraz demişti tabiki bu konuda farklı görüşler de var :) 37. Hafta icin 2600 ve 3600 arası normal kabul edilirmiş bu arada . İnşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız 💕💕