ilkaygulr bebeğinizin durumuna bağlı açıkçası bu şeker yüzünden erken doğum yapanlar çok fazla var. Ama zaten 37 ye gireceksiniz artık çokta erken doğum sayılmaz sizin 37 ye geçtikten sonra ciğer gelişimi tamamlanmış oluyor bebeğin problem yaşamazsınız yani