Telasli_anne_adayi bende 3. Trimestrın başında yakalanmıştım çok zor gerçekten. Bol su içtim, dinlendim, her gün duş aldım, portakal ve mandalina yedim, ev yemekleri yedim sağlıklı beslendim yani birde ıhlamur içtim her gün 1.5 - 2 hafta sürdü ama geçti çok şükür. İlaç içsem 2-3 günde geçerdi ama ilaçsız bu sayede iyice bağışıklık kazanmış oldu