hirahamza65 Kızlar bügün kontrölüm vardi ve 7+4 günlük hamile olduğumu öğrendim varmı haftası benle aynı olan sizde durumlar nasıl?.🥰☺
ikibebeannesii hirahamza65 Hayırlı olsun💕 Bende 7+3 haftalık hamileyim bol mide ağrısı ve bulantılı geçiyor🥲
ezell34 hirahamza65 hayırlı olsun cnm benim de sürekli gaz sıkışması yaşıyorum öldüm ya sürekli karnımdan acayıp sesler kasılmalarım oluyor bebeğe bişey olacak diye korkuyorum oğlumda hiç böle değildim
selaydab 7+3🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️ en son doktora iki hafta önce gittim iki hafta sonra tekrar gideceğim beklemek sizede zor geliyor mu😫😫
Pksdn Benim de 7+4 halsizlik iştahsızlık ve bulantıyla geçiyor sürekli uyuyorum diyebilirim yarın kontrolüm var heyecanlıyım ve aynı zamanda tedirgin resmen bir sonraki kontrolü iple çekiyorum🙈
sumeyyeizmirli Ozgeeeeaa diyordum artık bende bir anormallik var falan diye ☺️☺️ bugün tam 8haftalık oldukkkk
Byzanurr3 sumeyyeizmirli bende aynı hiçbir belirti yok uyku hariç . 8+5 haftadayız . Bugün kalp atışlarını duyduk