Bu konuyla ilgili daha önce konu açtım ama yine sormak istedim bugün kontrole gittim nstde sancı çıktı ama çok değil ama benim 3 gündür aralıksız karnım sert taş gibi normalde de olurdu ama aralıksız olmaya başladı doktor az sancım çıkınca yatış vermek istedi ama açılma olmadığı için yatmak istemedim bu kadar sertlik normal mi