28+5 den selam kızlar. Bugün kontrolüm vardı oğlum 1300 gram olmuş sizin haftalar kilolar nasıl merak ediyorum. Bide şeker yüklemesi yaptırdım 50gr glikozla yüksek çıktı haftaya 100gr la yaptırıcam o biraz daha zor oluyomuş sanırım yaptıran var mı çok zorlandınız mı ? Normalde 140 ın altında olması gerekirken 156 çıktı şekerim 🥹 olsun buna şükür napalım inşallah bidahaki yüksek çıkmaz.