zeynonunannesiiii İki kez kullandım daha ama aşırı midemi bulandırıyor ve boğazımdan yukarı tatlı bir tat geliyor içmek istemiyorum ama mecburum 😮💨
Ayseumut zeynonunannesiiii bnde bıtırdım boyle bı kutu tadı gayet guzel snradan ağrılarım artınca hapını yazmıstı doktor
zeynonunannesiiii Miray-mom midem hap veya bu tarz şeylere pek müsait değil vitaminleri bile zor kullanıyorum oda sürekli değil
Evhamlikurabiyeanne Ben de bunu asla kullanamadim kizima hamileyken vermisti doktor bulanti yapti magosit yazdi simdiki hamileligimde de magosit kullaniyorum bu eritmeli seyleri asla icemiyorum ben
Nikomm Hapını iste canım ben direk hapını istedim bu tozlar benimde midemi bulandırıyo içemiyorum magnezic yazdı bana doktorum