SSenaaa canım ben de 58 kiloyla kaldım. 21. Haftadayım. Hep dikkat ediyordum 19. Haftaya kadar hiç almadım. Şu 15 tatilde öyle bir yedim ki 4 kilo birden aldım. Şimdi dikkat ediyorum. Kahvaltımı güzel yapıyorum. Öğle yemeğini çok hafif geçiştiriyorum. Akşam çorba , salata, yoğurt. Ya da sadece ana yemek ve salata. Tatlıdan uzak duruyorum. Şu an 2 kilosunu verdim 😂 60ım çok şükür 🥰