Yagmur0256 Kızlar 33 haftalık hamileyim, benim gibi son ayına kadar yumurta yiyemeyen var mı? Çok üzülüyorum ama olmuyor midem bulanıyor, onun haricinde süt, yoğurt, muz, ceviz, pekmez, kırmızı et, meyve.. her şeyi yiyorum çok mu önemli şu yumurta 😣
ebrarmom08 Yagmur0256 bende sadece yumurta yiyorum arada bir ceviz digerlerinden tiksindim yiyemiyorum yumurtayida ya haslanmis olannn sarisini yiyorum bol baharatli yada yagda yapip beyazi kalmadan oyle yiyorum .
efsanee_ Yagmur0256 haşlama bnde yiyemiyorum. Farklı şekillerde denedin mi hiç canım. İçine kaşar,biber,domates felan koyarak dene koku kalmıyo öyle canım
Merve201119 Yagmur0256 ben yumurta normaldedir yiyemezdim hamileliğim boyuncada hiç yemedim keşke yiyebilsem kokusuna bile tahammülüm yok ama onun yerine başka süt ve süt ürünlerinden gıdamı alıyorum ve bebeğimin gelişimi şuan çok iyi canım
Nezahatozen bende bütün herşeyleri yiyorum bi yumurtayı yiyemiyorum kokusundan görüntüsünden dahi tiksindim
Momofthemert Bende zaten normalde sevmezdim hamileliğimde tikaindiğim uzak durduğum tek şey diyebilirim ara ara yedim tabi ama haşlanmışa tahammülğm yok ilk gebeliktede aynıydı binsorun olmadı ben olucağınıda sanmıyorum doktorum da için rahat olsun dedi sonuçta diğer herşeyi tüketiyorum tek sağlıklı şey yumurta değil
Yildizozlem Bende 4 5 yaşından beri tiksinmişim ağzıma suremiym evde pişince bile tahammül edemiym ama şuan yemeyi bebişim için çok isterdim ama onun haricinde peynir et vs yiyorum insallah yarar yavruma