Kızlar iki gündür halsizlik aşırı derecede vardı dün gece de kemiklerim sızladı derken sabaha mide krampları mide bulantısı ishal ile uyandım baktım geçecek değil özel acile gittim serum iyi geldi kan sonucuna göre crp 25 olmuş Dr şuan antibiyotik vermiyorum ateşin çıkarsa enfeksiyon doktoru görecek dedi probiyotik ve parol verdi kendi kadın doğum doktorumda probiyotik al ve geçmezse antibiyotik başlarsın dedi.Çok üzüldüm bebeğime birşey olur diye ödüm kopuyor ben gibi durum yaşayan varsa lütfen yazın…