pamuk34_ benimde öyle sol ayağım bilhassa bi şişiyor ohoooo ama ilerleyen saatlerde şişliği artıyor fakat ayak bileğimin sağ sol yan kısımları sürekli şiş. Doktor varis çorabı giy dedi. Ağrı ve kızırma olursa damarlara bakmamız lazım dedi başka bişe demedi.