Sudelina2 Kızlar merhaba bir sorum olucak benim canım çok fazla kola fanta asitli içicekler istiyor 16 haftalık hamileyim şimdiye kadar hiç içmedim haftada 1 bardak içilmesi sorun olur mu 🥹
esnyz14 Sudelina2 Hayır olmaz ben hamileyken 1 haftada 2 haftada 1 bardak tüketiyordum şükür bir problem yaşamadım abartıya kaçılmadığı sürece tüketilebilir 🫶🏼
seymaa7 Sudelina2 bende maalesef kendime engel olamayarak içiyorum çünkü hamilelikten önce çok fazla içiyordum bebeğe gaz yapıyormuş diye duydum ama arada bir içiyorum
Babykalamar Sudelina2 kiz ic manyak misin yaaa🤣🤣 bu ilk gebelikler boyle telasli oluyor sanirim ben 2. ye hamileyim yemekle guzel gittiginde iciyorum yiyorum sakinan goze cop batar allah korur merak etmeyin 2.5 litreyi icecek degilsiniz sonucta 🤣
Sudelina2 seymaa7 maalesef bende çok seviyorum çok bile dayandım aslında çok küçükken icmemeye çalıştım
Babykalamar Sudelina2 ic nolacak yaaa tamam zararli kabul ediyorum ama pazardan yedigimiz herseyde dogal degil oyle dusunursek ac kaliriz🤣🤣🤣
Aryayra Sudelina2 ben de baya direndim içmemeye de çok canım istiyordu şimdi kadar üç-dört kere içtim 😅
deryaa45 Bende canım istediğinde içiyorum valla biraz kendime yasak koydukça içmedikçe daha çok canım istiyor en azından bir bardak falan kendimi durduruyorum😄