Merhabalar, 22 haftalıkken normal muayene sırasında açıklık göründü acil bir şekilde serklaj atıldı 2 gece hastanede yattım. Doktorum 32 haftayı görmemiz lazım diyordu çok şükür 32+1 olduk. Şuanlık her şey iyi görünüyor. Sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız, bu süreci hep yatarak mı geçirdiniz? Bildiklerinizi paylaşabilir misiniz?