Sedadvc Kızlar canım çok sucuk çekiyor. Doktor kısıtlama yapmadı şu an. 7+4 haftaligim. Zararlı olduğunu yenmemesi gerektiği söyleniyor ama canım çok çekiyor. Ne yapmalıyım sizce?
Burcu9125 Sedadvc ara sıra iyi pişmiş şekilde yiyebilirsiniz. Salam sosis gibi zararı fazla değil ama pişmiş ve kasap sucuğu olursa. Benim doktorum ara sıra ye diyor. Sucuklu yumurta yiyorum genelde. Ya da ara sıra tostta.
Merve1414 Sedadvc benim 3. Hamileliğim sucuk ciğer kokoreç hepsini yedim daha dün mesela sucuklu yumurta yedim ya Tosya ya yumurtada yapıp yiyorum kaspa sucuğu güvendiğin kasaptan al ye isteğin gitse yeter tadımlık yemekten zarar gelmez bence
Sedadvc Teşekkür ederim kızlar. İçimi rahatlattiniz. Rüyalarıma girdi artık. Hamile değilken çok severdim sanırım ondan böyle oldum. 😂
1prensesannesi__ Merve1414 bende aynen oyleyim fazla abartmamaya dikkat ediyorum kendimde kiloluyum diye ama herseyi yiyorum midye kokorec sucuk 😂
1prensesannesi__ Sedadvc ye asko bi iki dilimden bisey cikmaz ben hep yedim kendimde hic kisitlamadım tabiki abartmamak gerek ama canin cekiyosa nefsini köreltecek kadar yemen gerek diye düşünüyorum
Merve1414 1prensesannesi__ bi midye yemedim tadını denedim beyenmedim yada o anda kötüydü sonra bidaha ağzıma surmedimaciliydi baya
Merve_anne42 Sedadvc normalde evet zararlı ama benimde canım çok istiyor bir kaç kere yedim 6 aylık hamileyim iki kere yedim sadece